KELANTAN FORUM2U
Selamat datang Ke KELANTAN FORUM 2U** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan KELANTAN FORUM 2U.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .:KENALKAN DIRI ANDA:. KELANTAN FORUM 2U.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada : kelantanforum2u@gmail.com (forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli KELANTAN FORUM 2U dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki KELANTAN FORUM 2U tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari KELANTAN FORUM 2U ,GOMO KELATE GOMO....
KELANTAN FORUM2U

KELANTAN FORUM UNTUK ANAK KELANTAN,GOMO KELATE GOMO
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  
Facebook Kelantan Forum 2u
Radio IRDKFm Online
iRdk fM merupakan radio yang menggunakan sistem shoutcast dan bukannya radio komersial. Semua lagu2 yg disiarkan hanya bertujuan untuk promosi sahaja. Dapatkan CD yg original dikedai2 CD yg berhampiran
klik play jika radio tidak play secara automatik
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
pilih player pilihan anda jika player diatas bermasaalah
Berminat untuk letak radio & cbox diblog anda? klik
CODE
INFO RAKYAT DALAM KOMUNITI
KONGSIKAN PELBAGAI BENDA DI SINI , FORUM INI DIBAWAKAN KHAS UNTUK ANDA RAKYAT MALAYSIA's
MALAYSIA FORUM
KONGSIKAN PELBAGAI BENDA DI SINI , FORUM INI DIBAWAKAN KHAS UNTUK ANDA RAKYAT MALAYSIA's
[Click Here To Join Forum]
Please Donate This Forum
follow
Latest topics
Free counter and web stats

Share | 
 

 Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin Hos
Admin


Posts : 29
Points : 74
Join date : 21/03/2011
Location : JERTIH TERENGGANU

PostSubject: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Sat Mar 26, 2011 7:51 pm


salam kat sini saya kongsikan sikit cara cara nk hlau jin yg sedang merasuk masuk kat dalam tubuh maknusia,semoga ilmu ini bermenafaat...
1) Al Fatihah.

Banyak kelebihan yang tertulis dalam bab hadis surat Al Fatihah ini, baca dengan Bismilah bersambung dengan ayat-ayat pertama dan baca ayat seterusnya sehingga cukup 7 ayat, 7 Bersamaan nafas, pada hembus udara, dan minum .. insyallah jin akan keluar ..

Aku pernah demam, 2 hari, datang 5 orang kawan ni aku baca surat pada hembus dan udara, automatik aku dah sihat dan boleh bersetubuh dengan bini aku malam itu, semua nikmat datang dari Allah ..

2) Ayat Qursi

Kata seorang bomoh yang tinggal di Kemaman pada aku, apabila kita Terjaga pada waktu malam dan terasa seram atau mengalami MIPI ngeri, korang kena buat Isyarat ludah sebelah kiri, beristigfar dan sambung tidur balik (jangan ludah betul) dan sekiranya, masih bermimpi, baca Ayat Qursi 41 kali, dan sambung tidur, jika masih bermimpi ngeri, itu bermakna tempat tu keras, baca lagi ayat Qursi 41 kali, dan tidur dan jika mimpi jugak, baca ayat-ayat Qursi ulang 41 kali sampai kau menang .., tapi korang nak Jika Jimat masa, korang Beralih tempat tidur terus, tak payah nak berebut tempat dengan jin, tak daya aku nak baca ayat Qursi 41 kali malam malam buta .. tak gitu?

7 ayat Qursi yang di baca dan dihembus pada semua arah, atas bawah, kiri-kanan, dan satu telan, juga akan menguatkan pertahanan, insyallah ..

3) 3 surah terakhir Al Quran
(Al Ikhlas, Al Falaq, Al Nass)

Baca 3 surah terakhir dalam Al Quran ini, dan tiupkan pada tapak tangan, sapu tangan pada semua anggota tubuh dan tidur .. Sihir boleh mengelak dan boleh Menutup laluan jin ke dalam tubuh .. (semua dengan kuasa Allah)

4) Yassin

Baca Yassin juga boleh mendapat Kekuatan rohani .., pada hembus udara dan bagi pesakit minum .., insyallah ..

5) Manzil

Ini antara yang paling Mujarab setelah di ceritakan oleh banyak pengelaman, ayat-ayat Al Quran yang disusun dari hadith Imam Ahmad, Hakim, yang mana di riwayatkan oleh Ibnu Ubai Hazrat Ka'b ra, dan detail korang boleh baca kitab hadith ini dalam susunan sahabat Hayatul Maulana Yusof, pada lembaran kepada 3 jilid 374,

Jadi, baca pada udara, di sekitar rumah renjis Baki dan minum bagi satu keluarga, dua orang Jiran aku pernah kena, malam malam ada lembaga kacau, dan setelah dibuat Amalan manzil ini, semua selasai, syukur pada Allah ..

Oh, and, Buku manzil boleh di beli dengan harga RM 2,50, senang sebab korang dah baca dalam buku Susun kecik ..

6) Minyak wangi

Anak kawan aku di Selangor, menangis tak henti henti waktu malam, dah beratus ratus ringgit duit di habiskan untuk berubat .., satu hari, beriktikaf jumpa ahli masjid, baca ayat-ayat diapun datang lebih kurang sambil sapu minyak wangi badan kat budak tu, terus baik .., moralnya adalah, minyak wangi bau adalah yang di sukai Nabi dan Merupakan sunnah Nabi, jin pulak suka pada bau asap atau kemenyang, maka dalam setiap sunnah nabi ada Nur, yang mana boleh menghalau jin jahat .., insyallah ..

7) Kayu Sugi

Kembali pada Nur Rahsia Sunnah Nabi, orang setengah rasa kayu sugi tengok kotor tersembur keluar daripada ahli pokot kanan iktikaf, tapi kawan aku cerita, dia pernah berubat dengan cara suginya kayu itu masukkan kedalam mulut pasakit, tonyoh tonyoh sikit kanan kiri atas bawah, jolok jolok sikti, jin tu terus keuar dari badan pesakit, mungkin jin tu rasa sememanya kotor atau Sunnah nabi yang ada Nur itu buat jin itu tak senang duduk .., semua dalam Kuasa Allah ..

Cool Serban hitam,

Biasa orang pakai macam ni, Belum tiba kat pesakit, jin dah bla, balik rahsia Nur kepada Sunnah Nabi dalam tadi, lu fikirlah sendiri .., tapi kalau naik motor pakai kena saman ..

9) Celak, jubah putih aksesori dan lain lain ....

Jin takut bertentang mata dengan orang yang pakai Celak Sunnah dengan niat ikut .., titik Rujuk no 8 tadi dan Yakinlah bahawa setiap Sunnah Nabi dalam Kejayaan ada ..

10) fikir Nabi

Ini satu lagi perisai jin yang terbesar dalam hidup, orang yang ada fikir Nabi akan selamat di alam serta manusia di alam jin, alam kubur dan alam akhirat juga akan selamat .. inyAllah, maka belajar korang kenalah fikir fikir nabi macam Risau ..

Fikir Nabi yang paling asas adalah: bagaimana semua orang Islam boleh solat berjemaah, Semua orang kafir masuk Islam dan orang Islam semua amal ugama yang sempurna, dan dari cara fikir Risau Nabi Muhammad SAW, akan datang dan HIKMAH ILMU dari Allah ..

Selamat belajar cara fikir Nabi ..

11) Sabar

Jin akan kalah dengan sabar, dalam proses menghalau jin banyak nak kena sabar, sebab jin pesakit akan kuat bila marah, bernafsu, buingung dan lalai .., begitu jugak si Penghalau, banyak nak kena sabar, Tundukkan nafsu dan berzikir .., ni nak kena belajar lagi pada ustaz pengalaman yang ada .., dan jin akan mudah masuk pada manusia, yang indah, ghairah, lalai dan bingung .. ingat tu!

12) Ahli Tarikat

Bagus jugak dalam proses menhalau jin, lantik seorang 'ahli tarikat' untuk bantu rohani kita dengan duduk bertawajuh pada Allah di satu sudut, biarkan dia bermunajat dan berzikir halau jin sementar kita tu .., insyallah, proses akan lebih cepat Pengusiran berlaku ..

13) Botol kicap

Nabi Muhammad SAW pernah Tangkap jin dan nak ikat kat tiang masjid Nabawi, tapi Nabi tak buat sebab terkenangkan jasa Jin pada Nabi sulaiman as, maka korang yang dah berjaya Tangkap jin, tak payahler nak simpan ke dalam telur, ke dalam botol, sebab sunnah Tangkap bukanlah jin di kurung si jin tu, cubalah islamkan si jin .. itu Sunnah Nabi, dan itu fikir Nabi Muhammad SAW ..

14) Dakwah

Halau jin Masa tu, kena niat dakwah, sampaikan kalimah iman padanya, banyak cerita tentang 6 perkara, iaitu Iman, Ibadat, ilmu, akhlak, niat dan takazar .., insyallah, akan dapat pahala korangpun lebih bila jin tu masuk islam ..

15) Reverse psikologi

Terkini, korang nak pujuk kena pandailah si jin ni dia suruh keluar, mungkin jin ni syarat yang akan mintak Pelik Pelik, nak ayam hitamler, nak tompok darah putih anjing ker, nak kuku warewolf ker, tak payahler ikut, cakap kat jin jika kau nak semua benda tu, mintak kat Allah, akupun nak mintak kena dengan Allah, kena pandai Reverse psikologi sikit lah .., sebab jin suka lawan cakap secara berlawanan dengan manusia, suruh keluar-tak nak, maka apa kata korang larang pulak tu jin keluar, Sebagai contoh:

Manusia: "Kau jangan keluar!"

Jin: "Eh, apa pulak bang?, Tak pernah suruh orang saya tak keluar .."

Manusia: "Kau duduk dalam tu sampai mati, kalau kau keluar, aku kau tikam dengan keris bersepuh emas hitam"

Jin: "Eh bang, tak bestler camni, bukan duduk terbaik dalam badan manusia lama-lama, bagiler saya keluar"

Manusia: "Tak boleh, kau nak duduk sangat, duduk dalam tu sampai mampos, Padan muka kau! Ha ha "

Jin: "Tolong bang, saya nak keluar ni, jangan tolongler saya tikam"

Manusia: "Baik, Jika kau nak keluar, keluar kau senyap senyap, jangan bising-bising,"

Maka, Jin Itupun keluar dan tidak kembali lagi ..

Boleh gitu?

Woha!

Selamat Beramal!

Id; janganlah kita buat naye kat manusia, kelak jin pulak buat naya kat kita .. oh!


Last edited by Admin Hos Getah on Tue Apr 05, 2011 12:20 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://kelantan2u.forumms.net
miss-lady
[admin]
[admin]


Posts : 5
Points : 8
Join date : 21/03/2011

PostSubject: Re: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Sat Mar 26, 2011 8:15 pm

hahahaha =))
buleh tahan la tips akhir sekali tu =))
bukan takat jin, manusia ni pon ade gak yg degil, makin di larang makin suka di buatnya, tp lau disuruh, itu lah yg degil nak di buatnya.. hahahah.. thanks for sharing.. like this post.
Back to top Go down
View user profile
kyo azwan
[moderator]
[moderator]


Posts : 21
Points : 49
Join date : 23/03/2011
Location : Dari Pasir Mas Kelantan

PostSubject: Re: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Sat Mar 26, 2011 10:52 pm

Pelik gak tu....cm berlakon...heeee
Back to top Go down
View user profile http://my-red-heart.blogspot.com/
Admin Hos
Admin


Posts : 29
Points : 74
Join date : 21/03/2011
Location : JERTIH TERENGGANU

PostSubject: ahaa   Sun Mar 27, 2011 4:58 am

apa apa pun solat dapt mehindar kan dari ganguan bnda cn ni
sol
Back to top Go down
View user profile http://kelantan2u.forumms.net
Admin Bomi
[admin]
[admin]


Posts : 93
Points : 216
Join date : 21/03/2011
Location : kuala krai

PostSubject: Re: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Sun Mar 27, 2011 12:43 pm

atu
gll blh post kt cerita lucu ni gll

tp apa2 pun bagus gak hos bg tau sb jarang org bg tau psl ni. lam
Back to top Go down
View user profile
mis_daya
[moderator]
[moderator]


Posts : 10
Points : 18
Join date : 23/03/2011
Age : 24
Location : currently in kedah

PostSubject: hahaha   Sun Mar 27, 2011 4:56 pm

ahahaha. ade pulak mcm tu?? jin pandai cakap elok2 or.. pangill "bang" siap.. haha lol! jin cakap sopan. ahah Smile
Back to top Go down
View user profile http://dayagraphynerd.blogspot.com
kyo azwan
[moderator]
[moderator]


Posts : 21
Points : 49
Join date : 23/03/2011
Location : Dari Pasir Mas Kelantan

PostSubject: Re: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Tue Apr 19, 2011 6:16 pm

halau hantu atau jin mengikut cara islam.....(tgk mata dia)...takutttt


Back to top Go down
View user profile http://my-red-heart.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia   Today at 8:06 pm

Back to top Go down
 
Cara nak halau jin yg masuk dalam tubuh manusia
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KELANTAN FORUM2U :: .::INFORMASI::. :: ::SUDUT AGAMA:: .::RELIGION SITE::.-
Jump to: